GrauEnMarqueting

El consum col·laboratiu, analitzat en el grau en màrqueting

Published On agosto 29, 2014 | By portal2013BLOG | Educación

La Universitat de turisme i màrqueting Mediterrani de Barcelona s’enorgulleix de tenir sempre les notícies més actualitzades de tots dos sectors. D’aquesta manera, els estudiants del grau en màrqueting, el grau en turisme o el màster en turisme poden saber el que passa a l’àrea en la que s’estan especialitzant. En aquesta ocasió, dedicarem l’article a una tendència que crida l’atenció de molts, incloent els alumnes del grau en màrqueting.

No és una novetat per a ningú que la tecnologia avança a passos de gegant. Tampoc està fora de l’imaginari col·lectiu el fet que cal “aggiornarse” per sortir endavant. Els professors del grau en màrqueting expliquen això als seus alumnes i a més els ofereixen informació de confiança i fidedigna perquè puguin analitzar els factors que determinen l’èxit en una proposta. Fa alguns dies, a l’escola de turisme i màrqueting Mediterrani es va tractar el tema del «Consum col·laboratiu».

Què és això? Van preguntar a l’uníson els joves del grau en màrqueting i amb raó, ja que és un terme més que nou. És una tendència molt en auge avui en dia, on l’accés prima a la propietat. És a dir, que té un sentit de «compartir, regalar o intercanviar» certs articles, serveis o recursos utilitzant Internet.

Aquest tipus d’iniciatives, van seguir aprenent en el grau en màrqueting, té una molt bona sortida laboral, ja que són respostes ràpides i reals a les demandes dels consumidors. Els alumnes del grau en màrqueting també van saber que les lleis no es poden actualitzar de la mateixa manera que la tecnologia i cal adaptar els reglaments perquè aquests negocis puguin establir-se «amb totes les lletres» al mercat.

Els estudiants que ingressen en el grau en màrqueting tenen variades assignatures que els preparen per al camí professional, com ara: investigació comercial, comportament del mercat, fonaments de l’empresa i màrqueting específic i estratègic. D’aquesta manera, es formen en el grau en màrqueting més que conscients dels successos que succeeixen dia a dia.

Like this Article? Share it!

About The Author

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *